ÇEKMEKÖY DERYA ÖNCÜ ORTAOKULU

Çekmeköy Derya Öncü Ortaokulu

Ortaokul, ders zenginliğinin arttığı, branş derslerine farklı öğretmenlerin girdiği, kimlik-kişilik arayışlarının başladığı dönemdir. Bu dönemde bağımsız araştırma yapma duygusu artar. Yapıcı eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verme becerisi gelişir. Çocuklardaki yaşam boyu öğrenme isteği, onların dinî, kültürel, ahlaki değerlerini bilme ve hayatına aktarmada önemli bir etkendir. Bu isteğin oluşturacağı altyapıyla birlikte, öğrencilerimizin, estetik ve sanatsal algıları gelişecek, bilgi teknolojilerini doğru kullanmalarını sağlayacaktır. Öğrencilerimiz bu minvalde girişimci bir kişilik de kazanacaktır. Bunlar öğrencilerimiz için hayati önem taşıyan kazanımlardır.

Ortaokula başlayan öğrencilerin okul kültürüne alışmaları, iletişim becerilerini geliştirmeleri, sosyal ilişkilerini güçlendirmeleri, duygu-düşüncelerini özgürce ifade edebilmeleri, sorumluluk üstlenmeleri, kendilerini güvende hissetmeleri için uygun iklim hazırlamaktayız.

Özel Derya Öncü Eğitim Kurumları olarak akademik süreçlerdeki yetkin uygulamalarımız, değerler eğitimindeki dengeli yaklaşımımız ve pedagojik çalışmalarımızla oluşturduğumuz çeyrek asırlık eğitim öğretim tecrübemizi Üsküdar Kampüsümüzde olduğu Çekmeköy Kampüsümüzdeki ortaokulumuzda da sizlerle paylaşacağız.

Biliyoruz ki; çocuklar sevildiklerinden emin oldukları, kendilerini değerli gördükleri ve güvende hissettikleri ortamlarda daha rahat öğrenirler. Bu destekleyici ortamın en önemli bileşeni ise yavrularınız için kadromuza kattığımız şefkatli ve alanında uzman öğretmenlerimizdir.

“Hayalleriniz bize emanet” sloganıyla çıktığımız bu öğrenme yolculuğunda en değerli varlıklarınız olan çocuklarınıza eğitim vermek, onları geleceğe, doğru bir şekilde ve donanımlı olarak hazırlamak için bizler buradayız.

Sevgi ve saygılarımızla…

7 Aralık 2018 Cuma  Enes Çelebi

Öncüler Münazara Yarışmasında

Türkiye Gençlik Vakfının İstanbul ortaokullar düzeyinde düzenlediği münazara turnuvasına katılan...

4 Aralık 2018 Salı  Enes Çelebi

Öncü Şef

Okulumuzda öğrencilerimizle beraber matematik kulübü oluşturduk. Kulübümüzde her hafta matematiğin...

4 Aralık 2018 Salı  Enes Çelebi

Hareketli Matematik

6. sınıf öğrencilerimizle kesirlerde toplama çıkarma işlemine biraz renk ve hareket kattık. Öncelikle...

3 Aralık 2018 Pazartesi  Derya Öncü Okulları

Aylık Yemek Listesi

Derya Öncü Eğitim Kurumları Aralık ayına ait yemek listemizi inceleyebilirsiniz.

30 Kasım 2018 Cuma  Enes Çelebi

Öğreniyoruz, Oynuyoruz ve Gelişiyoruz

4,5,6,7. sınıflar olarak zekâ ve akıl oyunları dersimizde görsel algı, strateji, el-göz koordinasyonu...

26 Kasım 2018 Pazartesi  Enes Çelebi

Dolaşım Sistemi Etkinliğimiz

Öğrencilerimiz büyük kan dolaşımını ve küçük kan dolaşımını modelleyerek bilgilerini pekiştirdiler...

16 Kasım 2018 Cuma  Enes Çelebi

Fen Laboratuarı Etkinliklerimiz

Öğrencilerimiz hücreden insana adlı sunumlarıyla bizlere fen ve teknolojinin bir kez daha ayrılamaz...

16 Kasım 2018 Cuma  Enes Çelebi

Tüyap Kitap Fuarı Gezisi

ğrencilerimize kitap okuma, kitaplarla iç içe olma, evinde kendine ait bir kütüphane oluşturma bilinci ve kitap...

12 Kasım 2018 Pazartesi  Enes Çelebi

6. Sınıflarda Tam Sayılar

Öncü ailesi olarak 6. Sınıf öğrencilerimizle tam sayılar ünitesine biraz hareketli başladık. Tam sayıları...

8 Kasım 2018 Perşembe  İlhan Temiz

Okul Rehberi Velilerimizin Hizmetinde

Öğrencilerimizin akademik, psikolojik ve sosyal gelişimlerinin anlamlı bir bütünlük içinde takip edilebilmesi ve...